Reklamation
Vid eventuella fel eller brister gällande Beslag Onlines produkter måste det påpekas inom en rimlig tid efter att det eventuella felet upptäckts. Det är kundens ansvar att visa upp felet samt berätta hur felet uppkom.
Skulle du upptäcka ett fel vänligen kontakta Beslag Online snarast. I allmänhet kan du bara reklamera ett fel som uppstod inom 2 år efter det att varan levererats till dig.
Enligt konsumentköplagen har du som konsument 3 års reklamationsrätt, vilket innebär att du kan få varan reparerade, utbytt, pengarna tillbaka eller reducerat pris mot uppvisning av fel eller brist. Det måste tydligt framgå att det är fel eller brist på produkten för att kunna åberopa något av ovanstående.
Om du vill reklamera en produkt kan du göra det genom att kontakta kundtjänst via e-post info@beslagonline.se. I mailet beskriver du felet och skickar med ditt ordernummer, bifoga gärna med bilder eller video på produkten för att snabba på samt underlätta reklamationshanteringen.